وزیر دفاع یمن: به مأموریت‌های خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم

سرلشکر محمد ناصر العاطفی تأکید کرد که نیرو‌های یمنی به انجام ماموریت‌های خود علیه رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطین ادامه خواهند داد.

سرلشکر محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن گفت: تا زمانی که کشتار‌های صهیونیست‌ها در غزه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین ادامه دارد، ما نیز به انجام ماموریت‌های خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد.

طبق گزارش الجزیره، وزیر دفاع یمن در اظهاراتی مطرح کرد: آمریکا، انگلیس و اسرائیل باید بدانند که روش کاهش جغرافیا و ادعای قیمومیت آن‌ها بر دریا‌ها غیرقابل قبول و مردود است.

وی افزود: آمریکا، انگلیس و اسرائیل باید معادله جدیدی را بپذیرند که امنیت، ثبات و حاکمیت کشور‌ها بر آب‌های سرزمینی و فلات قاره را حفظ کند.

العاطفی ادامه داد: همه باید بدانند تا زمانی که خون در رگ‌های ما جریان داشته باشد، تصمیم یمن تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

وزیر دفاع یمن تاکید کرد که نیرو‌های مسلح یمن کشتی‌هایی را که وابسته به رژیم صهیونیستی نیستند را رهگیری نمی‌کنند و مسیر کشتیرانی ایمن است.

وی افزود: تا زمانی که قتل عام صهیونیست‌ها در غزه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین ادامه داشته باشد، ما به وظایف خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد.

العاطفی در پایان تأکید کرد: ما بر پایبندی صنعا به تمامی منشور‌ها و میثاق‌های بین المللی که به عزت و حاکمیت یمن لطمه‌ای وارد نمی‌کند یا حاکمیت یا هژمونی را تحمیل نمی‌کند، تأکید می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یمن از سال 2015 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که بهترین کشور در منطقه بوده است.
۲۲:۱۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
یمن از سال 2015 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که بهترین کشور در منطقه بوده است.
آخرین اخبار