معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: تلاش ما این است که تا پایان امسال حداقل بخشی از طرح پارکینگ طبقاتی طالقانی به بهره‌برداری برسد.

مراد حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز می‌گوید: طرح پارکینگ طالقانی  پروژه‌ای است که چندین سال اجرایی نشده، اما تلاش ما این است که تا پایان امسال حداقل بخشی از طرح به بهره‌برداری برسد.

او همچنین در خصوص پروژه تقاطع شهدای غزه  که یکی از تقاطع‌های خیابان‌ها است، افزود: این موضوع حتماً گره ترافیکی میدان را برطرف خواهد کرد که مدت زمان ۹ ماه برای آن در نظر گرفته‌ایم و فعالیت آن به صورت مستمر ادامه دارد تا بتوانیم آن را با حداقل تاخیر یا بر اساس برنامه زمانبندی شده به اتمام رسانده و به مردم اهواز تقدیم کنیم.

به گفته آقای حسینی این طرح به دلیل نوع کار فنی که در آن انجام می‌شود می‌تواند در ایران شاخص باشد چرا که سیگمنت (قطعات پیش ساخته) آن به صورت تک پایه و با طول ۲۵ متر در کارگاه در حال تولید است.


بیشتر بخوانید


معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه با زنده‌سازی کارون یا ساحل غربی رودخانه در محدوده پارک مالیات تا پل ششم پروژه دیگری نیز در حال انجام است، یادآور شد: با توجه به مدت کوتاهی که از آغاز طرح گذشته، پیشرفت فیزیکی آن حدود ۳۵ درصد است. ۱۵ هکتار از محدوده ساحل در حال زیباسازی، بهسازی، احیا و احداث پارک با مقتضیات خودش است که قصد داریم در برنامه زمانبندی شده ۶ ماهه آن را به بهره‌برداری برسانیم. همچنین با زنده‌سازی در ساحل شرقی کارون ادامه پیدا خواهد کرد و قصد داریم کلنگ زنی حداقل ۲۵ هکتار از ساحل شرقی در محدوده منطقه یک را انجام دهیم.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۲ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
علت اینکه این پروژه تمام نمیشه اینه که این زمین رو شهرداری با همکاری تعدادی رانت خوار و زمین خوار غصب کردن
در اصل زمین این پروژه سرقتی هست