رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شورو بر افزایش دسترسی مردم روستا به خدمات سلامت تاکید کرد.

 حبیب غزنوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شورو با بیان این مطلب گفت: توسعه دسترسی به خدمات سلامت حق مردم است، با تلاش تیم سلامت، مشارکت مردم، برنامه ریزی و مداخلات لازم در مراکز خدمات جامع سلامت شاخص های سلامت ارتقاء یابد.

  غزنوی با تاکید بر فراهم کردن ساز و کار مناسب برای نسخه نویسی، نسخه پیچی و نظام ارجاع الکترونیک در مراکز خدمات جامع سلامت افزود: ارائه خدمات سلامت به صورت الکترونیک به منظور کاهش هزینه مردم به خصوص اقشار کم درآمد، از مهمترین اهداف نظام سلامت می باشد.

وی افزود:  خوشبختانه شرایط مناسب جهت غربالگری سرطان های شایع در مراکز خدمات جامع سلامت وجود دارد و همکاران ماما می توانند با معاینات زنان و تهیه نمونه پاپ اسمیر در این خصوص اقدامات موثری انجام دهند.

کوثر نوری پزشک مرکز خدمات جامع سلامت مرکز شورو نیز گفت:  بیش از 11 هزار نفر تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت شورو می باشند و  خدمات بهداشتی درمانی اولیه بر اساس بسته های خدمتی را دریافت می کنند و بیش  از 200 مادر باردار توسط مامای  این مرکز شناسایی شدند و مراقبت های بارداری را دریافت می نمایند.

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به همراه معاون فنی مرکز بهداشت استان و رئیس مرکز بهداشت زاهدان صبح امروز از مرکز خدمات جامع سلامت شورو و پایگاه اورژانس شورو بازدید کردند و از زحمات  و تلاش های همکاران  قدردانی  کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار