در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، کرسی آزاد اندیشی با عنوان «جمهوری اسلامی؛ آزادی و مطالبه گری» در سالن ویدئو کنفرانس دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان برگزار شد.

  روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب در جمع‌های مختلف دانشجویی و جوانان مبنی بر اهمیت ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی، کرسی آزاد اندیشی با عنوان «جمهوری اسلامی؛ آزادی و مطالبه گری» با حضور دکتر پارلمانی محمد اسماعیل مجلسی رئیس سابق هیات نظارت سیستان و بلوچستان در سالن ویدئو کنفرانس دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان برگزار شد.

این کرسی با حضور دو تیم منتقد و موافق برگزار و هر تیم در سه بازه زمانی پنج دقیقه‌ای به بیان نظرات و نقد مطالب همدیگر پرداختند.

همچنین ۲ بازه زمانی پنج دقیقه‌ای برای جمع بندی به سرگروه هر تیم اختصاص داده شد و در پایان، داور جمع بندی نهایی را انجام دادند.

گفتنی است دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان یکی از دانشگاه‌های موفق در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با هدف اهمیت مشارکت در انتخابات است که پیرامون این موضوع تاکنون ۲ میزگرد با حضور اساتید و نخبگان دانشجویی، و یک میزگرد با حضور دانشجویان رای اولی برگزار کرده که در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان بازنشر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار