برترین‎ دوچرخه سواران کوهستان کشور مشخص شدند

برترین‎ دوچرخه سواران کوهستان کشور در اصفهان مشخص شدند.

رییس هیات دوچرخه سواری استان اصفهان گفت:  نمایندگان استان‌های فارس، زنجان و تهران به ترتیب در رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در مسابقات کشوری دوچرخه سواری کوهستان (کراس کانتری) به میزبانی اصفهان موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

اسماعیل پناهنده افزود:  در رده سنی بزرگسالان، فرشید صالحیان از فارس قهرمان شد و فراز شکری از تهران و سینا امیرعلائی از کردستان به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

او گفت: در رده سنی جوانان، مقام اول به علیرضا اوصانلو از زنجان رسید، محمدمهدی طوطیان از اصفهان نایب قهرمان شد و امیرعلی پیروی از فارس جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

پناهنده ادامه داد: در رده سنی نوجوانان، مسیحا عطایی‌فر از تهران مدال طلا را کسب کرد و آرتین بازیگر از تهران و پارسا برخورداری از چهارمحال و بختیاری مدال‌های نقره و برنز را بدست آوردند.

رییس هیات دوچرخه سواری استان اصفهان خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور ۶۰ ورزشکار در سه رده سنی از سراسر کشور، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و مشارکت گروه دوچرخه سواری «vo ۲» به مناسبت هفته جوان و میلاد امام زمان (عج) در باشگاه دوچرخه سواری اطلس این شهر برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار