سی تی اسکن مرکز حضرت فاطمه معصومه(س) به بهره برداری رسید

همزمان با اعیاد شعبانیه در مراسمی سی تی اسکن مرکز حضرت فاطمه معصومه(س) به بهره برداری رسید.

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم،دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس مرکز آموزشی درمانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله در سال ۱۴۰۰ با استفاده از ظرفیت هیات امنای ارزی وزارت بهداشت و درمان و مشارکت خیر محترم جناب آقای حاج حسین محمدی کاشانی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان خریداری و به منظور تجهیز تنها مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی کودکان استان قم به ارائه خدمت تصویربرداری سی تی اسکن تحویل بیمارستان گردید.

پس از آن مطالعات و تهیه نقشه‌ها به منظور آماده سازی فضای نصب دستگاه سی تی اسکن توسط حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع، مدیریت منابع فیزیکی دانشگاه آغاز شد، اما محدودیت در فضای فیزیکی و منابع مالی اجرای پروژه را با تاخیر مواجه کرد.

با برنامه ریزی تیم جدید مدیریتی بیمارستان، پیشنهادی جدید برای آماده سازی فضا با هزینه کمتر ارائه گردید و با عنایت خداوند متعال همکاری معاونت‌های توسعه، بهداشت و درمان، مسئولیت اجرای پروژه به دکتر محمدمهدی سلطانی مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت فاطمه معصومه س واگذار و طی سه ماه آماده سازی فضای نصب دستگاه سی تی اسکن و جابجایی دستگاه رادیولوژی دیجیتال با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان انجام پذیرفت.

گفتنی است هزینه خرید دستگاه یوپی اس نیز توسط موسسه خیریه بیمارستانی حضرت فاطمه معصومه س بالغ بر۱میلیارد و دویست میلیون تومان تامین گردید.

دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در آئین بهره برداری از این دستگاه خرید اسپکت گاما کمرا و پیگیری خرید پت اسکن، سی تی آنژیوگرام و دیگر دستگاه‌های مورد نیاز را با همکاری وزارت متبوع در حال انجام است. پیگیری مطالبات پرسنل و تقویت حوزه‌های رفاهی را در حال پیگیری و اقدام هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار