استاندار کرمانشاه با تذکر جدی به مدیران بانک‌های کم کار استان برای توجه بیشتر در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ به متقاضیان گفت : تا بیستم اسفند امسال باید عملکردی متفاوت از بانک‌ها ببینیم.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه کمیته بررسی پرداخت تسهیلات استان گفت : باید تا بیستم اسفند ماه آمار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ یک تفاوت معنادار داشته باشد و تا این مدت باید عملکردی متفاوت از بانک‌ها ببینیم.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: متاسفانه گاهی در این جلسات یک جدول می‌آوریم، اما حرف دیگری می‌زنیم از این رو برای خدمت به مردم و تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی؛ این گونه روش‌ها در جلسات بعدی پذیرفتنی نخواهد بود.

وی گفت: این گونه عملکرد‌ها اصلا شایسته مدیریت‌های استان نیست و چنین رویه‌ای پذیرفتنی نخواهد بود و در جلسه بعد آمار‌ها باید همان نکته‌ای باشد که در آن لحظه وجود دارد.

استاندار کرمانشاه افزود: سیستم پرداخت‌ها باید تا بیستم اسفند ماه تغییر کند و ما باید شاهد روال جدید در پرداخت‌ها باشیم تا در پایان سال بتوانیم از عملکرد خود دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: اینکه پروند‌های متقاضیان دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ به میزان ۲ برابر به بانک‌ها ارسال می‌شود به این جهت است که اگر یک نواقصی در پرونده‌ای وجود داشت برای تسریع در پرداخت و استفاده از دیگر فرصت‌های تسهیلات اشتغالزایی بانک‌ها نباید معطل آن پرونده شوند و باید سریع جایگزین کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.