شاهی گفت: روند خوبی به صورت تخصصی در نظام بانکی جریان دارد که جامعه آگاهی کافی از آن ندارد و از طریق رسانه‌ها باید بازگو شود.

شاهی مدیر بانک صنعت و معدن استان سمنان گفت: ضعف در اطلاع‌رسانی از جمله دلایل بی‌اطلاعی مردم از دستاوردهای نظام بانکی است.

وی با اشاره به مشکلات متعدد مالی در جامعه افزود: همراهی رسانه برای توجیه و اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه تلاش‌ها و فعالیت‌های مثبت اقتصادی و مالی ضروری است.

شاهی اظهار کرد: بانک صنعت و معدن با احساس مسئولیت طی سال‌های گذشته اقدام‌های ارزشمندی در شکوفایی اقتصادی انجام داده است.

وی بیان کرد: بانک صنعت و معدن استان سمنان در دولت سیزدهم موفق به تکمیل و راه‌اندازی ۱۷ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریال در سمنان شد.

به گفته مدیر بانک صنعت و معدن استان سمنان، راه‌اندازی واحدهای صنعتی با همراهی این بانک استان در دولت سیزدهم منجر به اشتغالزایی هزار و ۲۴۰ نفر شد.

وی ابراز کرد: بانک صنعت و معدن استان سمنان در تامین مالی طرح‌هایی در زمینه فولاد، پتروشیمی، صنایع غذایی، سلولزی و نساجی در استان همراهی کرد و با پرداخت ۶۴هزار میلیارد ریال سرمایه در گردش منجر به حفظ اشتغال و افزایش ظرفیت تولید واحدهای تولیدی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.