خرده فروش مواد مخدر صنعتی حاشیه شهر ساوه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی و دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در راستای طرح امنیت محله محور و رسیدگی به دغدغه‌های مردم خبر داد.

سرهنگ مجتبی جمالی گفت: مأموران انتظامی شهرستان ساوه روز گذشته در تحقیقی از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در حاشیه این شهرستان مطلع شدند.
وی با اشاره به اینکه دستگیری این توزیع کننده مواد مخدر در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی در دستور کار قرار گرفت افزود: در تحقیقات مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان ساوه مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیاتی با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان فرد مواد فروش در حین تردد با خودرو دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: پس از بازرسی از خودروی متهم ۲۲۳ گرم شیشه و هروئین بسته بندی و آماده توزیع کشف شد.
سرهنگ جمالی در پایان ضمن هشدار به سوداگران مرگ مبنی بر برخورد قاطع پلیس با آن‌ها و با قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس، بر استمرار طرح پاک سازی مناطق حاشیه شهر در سال جاری تأکید کرد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع و فروش موادمخدر مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: مواد مخدر ، خرده فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.