مطهری گفت: در شرایط کنونی نیاز داریم زمینه اصلاح امور را فراهم کنیم و اصلاح امور جز با انتخابات و آشتی مردم با صندوق رای امکان‌پذیر نیست.

علی مطهری در نشست خبری اعلام لیست صدای ملت گفت: در شرایطی که احساس کردیم عده‌ای مایل به شرکت کردن در انتخابات و ارائه لیست نیستند ما این کار انجام دادیم و تصمیم گرفتیم فهرستی را اعلام کنیم.

وی گفت: در شرایط کنونی نیاز داریم زمینه اصلاح امور را فراهم کنیم و اصلاح امور جز با انتخابات و آشتی مردم با صندوق رای امکان پذیر نیست.

مطهری گفت: اگر بگوییم در انتخابات شرکت نمی‌کنیم تا مشارکت پایین باشد و نظام لطمه بخورد یک سیاست نادرست است.

وی اظهار کرد: علی‌رغم همه انتقاداتی که داریم نسبت به دو انتخابات گذشته که نمی‌توانیم ادعا کنیم که آزاد بوده است، ولی همچنان معتقدیم برای اصلاح امور باید وارد نهاد‌های حکومت شد و از این طریق زمینه اصلاح را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه ملاک لیست انتخاباتی صدای ملت اعتدال، عقل گرایی و دوری از شعار زدگی و ایجاد تغییر است گفت: فهرست صدای ملت فقط اصلاح‌طلبان نیست و شامل اصولگرایان، مستقلین و اصلاح طلبان حضور دارند.

مطهری گفت: معتقدیم دیوار کشیده شده بین گروه‌ها دیوار مصنوعی است و در واقع اختلاف اساسی وجود ندارد و بیشتر بر سر قدرت است.

وی افزود: تعدادی از احزاب اعلام حمایت کردند و رسما هم این موضوع را اعلام کردند اما این موضوع به معنی ائتلاف نیست و صرفا حمایت است.

مطهری گفت: تا فردا لیستی از افراد برای انتخابات خبرگان رهبری در استان تهران اعلام خواهد شد.

او در خصوص رویکرد روابط خارجی این گروه با بیان اینکه در سال های اخیر دچار شرق گرایی شدیم و روسیه و چین از ما سوء استفاده کرده اند گفت: نظر ما این است باید موازنه شرق و غرب برقرار شود و این موضوع از وزیر امور خارجه در مجلس باید مطالبه شود نمی‌شود گفت که تصمیم جای دیگری گرفته می‌شود و مجلس نمی‌تواند دخالت کند.

مطهری گفت: عضویت افراد در لیست انتخابات به معنای اجبار در همراهی کردن نامزدها بعد از نماینده شدن نیست و اینکه افراد با لیست ها شروع کنند و بعدا به جریان یا فراکسیون دیگری اضافه شوند از نظر بنده اشکالی ندارد به شرط اینکه این افراد بعدا با اعضای قبلی دشمن نشوند، تجربه‌ای که در مجلس قبل اتفاق افتاد.

وی گفت: سیاست فیلترینگ اشتباه است و ناهنجاری های اخلاقی و مسائل سیاسی از عمده دلایل فیلترینگ اینترنت در ایران است در شرایطی که یکی از مسئولان کشور می گفت فساد در سکوهای داخلی در فضای مجازی بیشتر از اینستاگرام و سایر سکوهاست، چون آنها مجبور به رعایت قانون هستند اما سکوهای داخلی چندان در چارچوب قانون اقدام نمی کنند به همین دلیل فساد در سکوهای داخلی بیشتر است و در این خصوص بنده فکر می کنم اگر رابطه مردم با نظام خوب شود نیاز به فیلتر کردن نیست.

وی در خصوص پیش بینی میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت: برای شخص بنده رفتن یا نرفتن به مجلس اصلا اهمیت ندارد و صرفا برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات حضور یافتم، اما کنار کشیدن و بی تفاوتی راهگشا نیست.

لیست صدای ملت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۲:۱۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
با تشکر از آقای مطهری لطفا برای شهرهای کوچک هم فکری بکنید تا دیر نشده و برای شهرستانها هم لیست بدهید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
اگر قرار بود اصلاح شود
طی این مدت 45 سال
مشکلات حل شده پس
الکی حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۷ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
صدای ملت فقط در شبکه های اجتماعی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
برخی از شبکه ها اجتماعی واقعا بی ارزش و کثیف و چندش آورند

و بلید کاملا فیلتر شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
به فرد اصلح رأی خواهیم داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
مگه افراد اصلح را نیز تایید صلاحیت می کنند؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
اگر آشتی مردم باصندوق رای می خواهید با مردم روراست باشید.اقتصاد باید به دهه ۶۰ برگردد قیمت‌های خوراکی مسکن و....همه وهمه به دهه ۶۰ آنان که شعار مرگ بر آمریکا و فرزندان در آمریکا باید محاکمه شوند دزدان و مسببین گرانی ها بیکاری جوانان باید محاکمه و خلاصه کسانی که به نظام خیانت کردند به مردم پشت کردن و خیانت محاکمه و جواب پس دهند همه مسولان قبلی پاسخ گوی مردم مردم هنوز که هنوزه پای آرمان‌ها و انقلاب خود هستند قانون اسلام و فرمایشات ائیمه را می خواهند رعایت شود و...درود بر جمهوری اسلامی ایران اما مرگ بر مسول کم کار و به نفع دشمن کار می کند ماجرای می دهیم اما ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
ارزانی وکارایجاد کنید مردم اتوماتیک مشارکت بالا خواهند داشت مسئولی که مشکلات مردم را حل نمی کند ومرتب از مشارکت می گوید این دعوت کردن اثر عکس دارد
آخرین اخبار