به مناسبت ولادت حضرت ولی عصر (عج) ۵ غرفه عرضه مایحتاج جهت استفاده زائران و مجاوران شهر کریمه اهل‌بیت (ع)جانمایی شده است.

بنا بر اعلام سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، همانند سنوات گذشته و به مناسبت ولادت حضرت ولی عصر (عج)، سازمان میادین شهرداری قم نسبت به جانمایی و استقرار غرف عرضه مایحتاج اقدام کرده و خدمات ویژه و مطلوبی برای استقبال از زائران و مجاوران شهر کریمه اهل‌بیت (ع) در نظر گرفته است.

در این راستا ۵ غرفه عرضه مایحتاج زائر با تنوع خدمات در مسیر‌های مواصلاتی و در مجاورت مسجد مقدس جمکران جانمایی و مستقر خواهند شد.

ایستگاه شماره یک جنب درب ۲، ایستگاه شماره دو مقابل درب ۲ جنب دارالشفا، ایستگاه شماره سه بین درب شماره یک و درب ۵، ایستگاه شماره چهار بین درب شماره ۴ و درب شماره ۵ و ایستگاه شماره پنج کنار سرویس بهداشتی پارکینگ روبروی درب یک، در راستای تأمین تسهیلات رفاهی مورد نیاز و تأمین اقلام و مایحتاج زائرین در نظر گرفته شده است.

گفتنی است به گفته صادقی امینی مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم، فعالیت‌های سازمان به‌منظور بزرگداشت نیمه شعبان و ولادت امام عصر (عج) باید به‌صورت منسجم و سازمان‌یافته انجام شود و در همین راستا با تمهیدات در نظر گرفته شده؛ عوامل سازمان به‌طور مستمر و مداوم از مراکز بازدید می‌نمایند تا بر نحوه عرضه ارزاق نظارت کامل داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار