مردم کهگیلویه و بویراحمد در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان در جلسه هماهنگی خدمات سفر، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های کمیته تنظیم و نظارت بر بازار گفت: مردم استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، از طریق سامانه ارتباطی یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ و یا به‌صورت اینترنتی و حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت استان یا ادارات صمت شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند.
 
امیر تیمور موسویان افزود: این نشست به منظور هم‌فکری اعضای کارگروه برای کنترل قیمت و آرامش در سطح بازار استان با حضور نمایندگان استانداری، فرمانداری شهرستان بویراحمد، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، غله و خدمات بازرگانی، تعاون روستایی، صدا و سیمای مرکز استان، شهرداری شهر یاسوج، دامپزشکی، حمل و نقل بار و مسافر شهری یاسوج و اتاق اصناف مرکز استان برگزار شد.
 
مدیرکل صمت استان افزود: نظارت و بر بازار موجب جلوگیری از رشد تورم، ایجاد امنیت تولید کنندگان و عرضه کنندگان، ثبات در بازار می شود و یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ما یعنی؛ کمک به معیشت مردم است.
 
موسویان با بیان اینکه نظارت و بازرسی بدون مسامحه با متخلفان در این ایام شدت می یابد، ادامه داد: تاریخ مقدماتی بازرسی‌ها اول اسفند آغاز شده است و تا ۱۵ اسفند ادامه دارد و بازرسی‌های اجرایی و عملیاتی، از ۱۶ اسفند سالجاری تا ۲۴ فروردین سال آینده خواهد بود.

وی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه برای تنظیم بازار در این ایام پیش بینی شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت خودسرانه و جلوگیری از هرگونه اقدامات برهم زننده آرامش بازار، کمیسیون نظارت برای نرخ گذاری کالا‌های مربوط به این ایام برگزار می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.