صالحی مدیر روابط عمومی استانداری یزد ضمن تبریک رتبه برتر روابط عمومی آبفا در گذر از تنش آبی تابستان ۱۴۰۲، به جایگاه و نقش روابط عمومیها در پیشبرد اهداف سازمانها اشاره کرد و گفت: روابط عمومیها با توجه به نقشی که در تنویر افکار عمومی دارند میتوانند در پیشبرد اهداف سازمانها موثر واقع شوند که در این میان روابط عمومی صنعت آبفا باید مردم را ترغیب به مدیریت مصرف آب نمایند.
او تولید محتوای موثر را یکی از برنامههای اصلی روابط عمومیها برشمرد و افزود: باید کارکنان روابط عمومیها با برنامههای از پیش تعیین شده و با اهدافی مشخص برای مخاطبین در گروههای مختلف اقدام به تولید محتوا نمایند تا بتوانند اثر گذاری مطلوبی در جامعه داشته باشند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد به نقش روابط عمومی آبفا در گذر از تابستان ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: بدون تردید فعالان عرصه روابط عمومی با اطلاع رسانی به موقع و جامع از چگونگی عرضه کالای ارزشمند آب به مردم نقش قابل توجهی در گذر ازتنش آبی تابستان پیش رو دارند.