معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : جشنواره «جوان برتر ایران زمین» به مدت سه سال است که در کشور برگزار می‌شود.

حسین آذرکمند، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : جشنواره «جوان برتر ایران زمین» به مدت سه سال است که در کشور برگزار می‌شود و هر سال روند شناسایی جوانان برتر تکمیل‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: امسال از دستگاه‌های متولی امور جوانان که تقریبا ۳۰ دستگاه است خواسته شد جوانان برتر را در ۱۰ حوزه (قرآن و خادم اهل بیت (ع)، ادبیات، موسیقی، کنشگر رسانه و فضای مجازی، دانش‌بنیان، کارآفرین، فعال ورزشی، فعال جهادی و فعال اجتماعی) و چهار محور (فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی) معرفی کنند.

معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تقریبا ۲۰۰ جوان استان از سوی ۳۰ دستگاه متولی امور جوانان معرفی شده که اسامی به تهران ابلاغ و در آن‌جا در سامانه بارگذاری شده و برای این جوانان برتر پیامک ارسال کرده؛ در ادامه جوانان از طریق پیامک ارسالی وارد سامانه شده و رزومه خود را بارگذاری کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ۹۳ دارو از همین ۳۰ دستگاه متولی مشخص شده که آن‌ها هم با ارسال پیامک وارد سامانه می‌شوند و با مشاهده رزومه جوانان برتر تقریبا یکی‌دو ساعت قبل از برگزاری جشنواره از بین این ۲۰۰ جوان ۳۰ نفر (۱۰ نفر اول، ۱۰ نفر دوم و ۱۰ نفر در مقام سوم) به‌عنوان جوان برتر معرفی می‌شوند.

آذرکمند تصریح کرد: برای ما هر ۲۰۰ نفر جوان برتر هستند؛ هدایایی برای آن‌ها تدارک دیده شده، اما تجلیل از این ۳۰ نفر ویژه‌تر است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.