مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در قالب ۱۰ پایگاه ستاد اسکان برای مسافران نوروزی استان آماده شده است.

رضا عزتی در جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی با تاکید بر اینکه تکریم و آرامش مسافران از اولویت‌های ستاد است افزود: این کلاس‌ها در قالب اتاق‌های نوع الف، ب و ج ۱۶۵ مدرسه استان به ملزومات اقامت مسافران شامل فرش، تلویزیون، پتو و یخچال تجهیز می‌شوند و از ۲۸ اسفند آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

وی به خدمات دهی نوروزی ۶ مرکز اقامتی رفاهی خانه معلم در استان اشاره کرد و گفت: این مراکز روزانه ظرفیت پذیرش ۱۲۵ نفر را دارند و علاوه بر این سوئیت‌های اقامتی اردوگاه آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد هم در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

عزتی افزود: نوروز امسال با تمهیدات خوبی که در نظر گرفته شد ۱۶۸ هزار نفر در قالب ۱۶ هزار و ۵۰۰ خانواده از اماکن و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش لرستان استفاده کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به مصادف شدن نوروز با ماه مبارک رمضان، تمهیدات لازم اندیشیده شده است همچنین در پایگاه‌های اسکان مسافران علاوه بر معرفی ظرفیت‌های استان، نمایشگاهی از توانمندی‌های دانش‌آموزان هنرستانی در معرض دید قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.