۲ هزارو ۷۰۰ خودرو برای روز انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد

معاون توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: می‌طلبد اقدامات لازم برای تامین این خودرو‌ها از سوی همه نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان اعم از دولتی و بخش خصوصی انجام شود.

مرادعلی پیوند در نشست کمیته پشتیبانی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شهرستان چرام، اظهار کرد: ۴۵۰ دستگاه خودرو اداری، ۳۰۰ دستگاه توسط شرکت نفت گچساران و هزار و ۹۰۰ دستگاه باقی مانده را باید هر چه سریعتر تامین کنیم.
 
وی افزود: استاندار استان دستور داده که برای شعب سیار و در جهت برقراری امنیت مینی بوس تامین شود.
 
پیوند تصریح کرد: فراهم کردن زمینه انتخابات پرشور که دغدغه رهبری و از ضروریات ایران اسلامی بوده وظیفه همگانی است.
 
معاون توسعه منابع استانداری با بیان اینکه پیش بینی می‌شود مشارکت مردم استان در انتخابات بالا باشد، گفت: هر فردی را که مردم انتخاب کردند مورد تایید همه بوده و نماینده تمام افراد است.
 
معاون توسعه منابع استانداری کهگیلویه بویراحمد افزود: تلاش همه نیرو‌های نظارتی و امنیتی برگزاری انتخابات در کمال سلامت و آرامش است، دشمن تلاش کرد که در ۲۲ بهمن ناامنی ایجاد کند که با تلاش‌های نیرو‌های امنیتی و انتظامی این نقشه شوم نقش بر آب شد ومقام معظم رهبری از تلاش نیرو‌های امنیتی به واسطه تامین امنیت ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
 
پیوند عنوان کرد: در چرام تدابیر لازم در حوزه پشتیبانی اندیشیده شده است و چشم انداز خوب انتخاباتی در این شهر پیش بینی شده است.
 
وی گفت: فرماندار چرام نباید در روز انتخابات دغدغه پشتیبانی انتخابات را داشته باشد که برنامه ریزی کردیم علاوه بر اینکه نیاز‌ها تامین شود هزینه‌های کمتری به بیت المال وارد شود.
 
پیوند ادامه داد: نقاط فاقد آنتن دهی در چرام شناسایی و رفع می‌شود و پیش بینی می‌کنیم کمبودی در شهرستان چرام نداشته باشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.