فرماندار تربت حیدریه گفت: این شهرستان دارای ۱۵۰ هزار نفر واحد شرایط شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند بوده که یک هزار و ۵۰۰ نفر آنان رای اولی هستند.

علی اکبر کی‌پور فرماندار تربت حیدریه در استودیو انتخابات خراسان رضوی گفت: جشن تکلیف سیاسی رای اولی با محوریت خود آن‌ها برگزار شده و انتظار می‌رود حضور بسیار پررنگی در انتخابات داشته باشند.

وی بیان کرد: همچنین پیش بینی‌ها حاکی از مشارکت بیشتر مردم در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، بالاتر از ۶۰ درصد در تربت حیدریه است.

فرماندار تربت حیدریه اضافه کرد: دستگاه‌ها ملزم شدند عملکرد ۲ ساله دولت در حوزه خود را تهیه و به اطلاع مردم برسانند که این اقدام اثرگذاری مثبتی دارد..

وی بیان کرد: برنامه پاتوق انتخابات هم امروز در شهرستان تربت حیدریه پیش بینی شده که مردم عملکرد و فعالیت‌های دستگاه‌ها را در غرفه‌های اختصاص یافته، مشاهده می‌کنند.

کی پور گفت: بیش از ۲۲۷ نفر در مرحله اول (پیش ثبت نام) در تربت حیدریه نام نویسی کردند که از این تعداد ۷۰ نفر ثبت نام خود را قطعی کرده و از مجموع آنان ۳۸ نفر تأیید صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: ۲ نفر از تایید صلاحیت شدگان تاکنون انصراف و ۲ نفر هم تغییر حوزه انتخابیه دادند و اکنون ۳۴ داوطلب در گردونه رقابت‌های حوزه انتخابیه باقی مانده اند که یک نفر از آنان زن است.

کی‌پور اشاره کرد: ۱۹۹ شعبه ثابت و سیار در شهرستان تربت حیدریه دایر خواهد شد که ۱۰۳ شعبه از این تعداد شهری و بقیه روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.