سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد کلیه طرح ها و برنامه های مورد تأیید سازمان ملی مهاجرت از طریق روابط عمومی این سازمان اعلام می گردد و اتباع خارجی در طرح هایی که بدون هماهنگی این سازمان است شرکت نکنند.

سازمان ملی مهاجرت ایران می‌گوید که برخی از موسسات و بانکها بدون هماهنگی با سازمان ملی مهاجرت و بدون وجاهت قانونی اقدام به اجرای طرح توزیع کارت بانکی و سیم‌کارت در بین اتباع خارجی مقیم این کشور نموده است.

سازمان ملی مهاجرت ایران با نشر خبرنامه ای از اتباع خارجی خواسته است در طرح هایی که بدون هماهنگی با سازمان ملی مهاجرت است اشتراک نکنند.

بر اساس خبرنامه، کلیه طرح ها و برنامه های مورد تأیید سازمان ملی مهاجرت از طریق روابط عمومی این سازمان اعلام می گردد.

سازمان ملی مهاجرت اعلام کرده است با توجه به اجرای دو طرح جامع سازمان ملی مهاجرت برای ساماندهی امور اقتصادی اتباع خارجی در کشور؛ طرح هوشمندسازی ارایه خدمات به اتباع و مهاجرین خارجی و طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های خرد؛ برخی اخبار و گزارشات دریافتی حاکی از آن است که برخی از موسسات و بانکها بدون هماهنگی با سازمان ملی مهاجرت و بدون وجاهت قانونی اقدام به اجرای طرح توزیع کارت بانکی و سیم‌کارت در بین اتباع نموده است.

از آنجا که کلیه طرح‌ها و برنامه های مورد تایید سازمان از طریق روابط عمومی سازمان اعلام می‌گردد، لذا هر گونه حضور در اینگونه طرح‌ها متوجه اشخاص و موسسات مجری بوده و سازمان مسئولیتی در  قبال آن نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
لطفا کمتر اجازه دهید خارجی ها در ایران ساکن سوند