فرماندار زابل گفت: آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و بدون شک، آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران نابود نخواهیم کرد.

 علیرضا ملاشاهی معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه هیچ مسوولی در سیستان، حق حمایت و یا تخریب نامزد‌های انتخابات را ندارد، گفت: آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و بدون شک، آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران نابود نخواهیم کرد.

وی گفت: رویکرد رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات مبتنی بر چهار مولفه «سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت» است که نهایت تلاش خود را در راستای تحقق این مهم و اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب برای برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی بکار خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه شرایط برای یک رقابت سالم، بانشاط و آگاهانه در سیستان فراهم است، افزود: امروز فضای انتخابات با وجود تلاش معاندان و دشمنان همچون دوران جنگ تحمیلی، مقدس است و باید به سلامت از آن عبور کنیم.
فرماندار زابل با تاکید بر اینکه انتخابات برگزار شده در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بی نظیر است، عنوان کرد: انتخابات همواره با حضور پرشور مردم و در یک فضای سالم و رقابتی برگزار شده که مایه مباهات و افتخار است.
وی با بیان اینکه هیچ مسوولی در سیستان، حق حمایت و یا تخریب نامزد‌های انتخابات را ندارد، گفت: تک‌تک آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و بدون شک، آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران نابود نخواهیم کرد.

برچسب ها: انتخابات ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار