وضعیت عجیب متروی نیویورک + فیلم

تعداد زیادی موش به متروی نیویورک هجوم برده‌اند.

بهداشت نامناسب در متروی نیویورک باعث شده است تعدادی زیادی موش در آنجا جولان دهند. برخی از تصاویری را که مردم از این موش‌ها تهیه کرده‌اند، در ویدئوی زیر می‌بینید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
غربگدا
۰۷:۲۴ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
چه موشهای مامانی و زیبایی کیف کردم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
زباله = منشا سوسک و موش
Iran (Islamic Republic of)
فیلسوف همیشه مؤمن
۰۰:۲۱ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
اگه دقت کنید، دو اتفاق تو این ویدئو بود. یکیش که تو تیتر و خلاصه ی خبر بود و دومیش بی خانمان مترو خواب که با دیدن موشها، گفت: اوه مای گاد ?..
حالا اگه تو ایران این اتفاق افتاده بود و ویدئویی ازین وضعیت منتشر میشد. همه حمله میکردن از وسط تا پایین نظام مقدس رو مورد عنایت قرار میدادند. اما اینجا بی خانمان باهوش قلمداد میشه که فکر اقتصادی داره و بجای داشتن خونه ترجیح میده تو ایستگاه مترو اقامت کنه. یا عده ای میگن چقدر مملکتشون عالیه که بی خانمانها میتونن تو مترو کنار دسته ی موش‌ها بخوابند و نیاز نیست برن گرم‌خانه های شهرداری !... و حتی ممکنه قربون صدقه ی موشهای تو فیلم هم برند!. که: الهیییی عزیزم... غذاشو ورداشته نمیخواد به بقیه نی نی ها بده... هانیییی...
البته ترمز بریده تر ازین جماعت هم کم نیستن. اونایی که مقصر جنایات اسرائیل رو مقاومت فلسطین میدونن که چرا بعد چند دهه تصمیم گرفتند جواب ستمهای اسرائیلی ها رو بدن. و اصن یه جورایی بیخود کردن که جواب دادن. حالا که اینجوریه ۳۰۰۰۰تا کشته هم کافی نیست...
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۰:۵۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
موشای کثیف،همتون روبایدکشت
مرگبرآمریکا ""
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
اینو که میگم واقعیت داره. تو رستوران جاده لشکرک سبیل به سبیل مهمونهای سپاه برای صرف شام داخل تالار اصلی بودن برای ازدواج عزیزانشون که یک دفعه یک موش بزرگ تقریبا نصف گربه اومد وسط سالن.
آقا بچه های آشپزخونه و سالن افتادن دنبالش و با تی می زدنش اون جونور بیچاره هم روی سرامیکهای سفید کف سالن بوکس و باد میکرد و از بس چنگالهاش بزرگ بود صدای چیک و چیک و خش و خش چنگالهاش روی سرامیکها همه رو به خنده واداشته بود.
خلاصه اینکه بالاخره این جونورا یه منبع غذا که پیدا میکنن به اونجا نفوذ می کنند و با سم پاشی و اینحرفها هم نمیشه نابودشون کرد.