معاون سیاس امنیتی و اجتماعی استاندار همدان:

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ نامزد‌ها در یک فرصت برابراز ظرفیت‌های جدید قانون انتخابات است

رضانیا گفت: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در یک فرصت برابر و عادلانه از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است.

 به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، معاون سیاس امنیتی و اجتماعی استاندار همدان روز سه شنبه در بیست و ششمین ستاد انتخابات استان گفت: فرآیند اجرایی انتخابات با هدایت‌های استاندار همدان به نحو احسن در حال انجام است و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند صورت گرفته است.

حسن رضانیا گفت: حضور پر شور مردم بصیر استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نویدبخش حضور گسترده و دشمن شکن در پای صندوق‌های رای است.

او گفت: سی ام بهمن اسامی قطعی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان اعلام می‌شود و از روز پنجشنبه سوم اسفند تبلیغات آنان آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رای ادامه می‌یابد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: همه نامزد‌های انتخابات باید قانون را در تبلیغات رعایت کنند و هر گونه تخریب و توهین دیگر کاندیدا‌ها خلاف قانون و شرع است.

رضانیا گفت: ابتکار صدا و سیما برای ایجاد فرصت برابر در معرفی نامزد‌های مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قابل تقدیر است.

او گفت: تشکیل مجلس قوی می‌تواند خیلی از مشکلات کشور را حل کند بنابراین حضور آگاهانه و حداکثری و انتخاب نمایندگان اصلح را از مردم خوب همدان انتظار داریم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار