مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم از نصب ۱۲ سامانه ثبت تخلفات سرعت در سطح پردیسان خبر داد و گفت: این سامانه‌ها از اوایل ماه آینده اعمال ثبت تخلف می‌کنند.

وحید محسنی،مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با اشاره به تلاش‌های مدیریت شهری برای کنترل و هوشمند سازی تردد و ثبت تخلفات در معابر پرحادثه اظهار داشت: یکی از راه‌های ایمن‌سازی عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی معابر استفاده از سامانه‌های ثبت تخلفات است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۵ سامانه ثبت تخلفات سرعت در محور غدیر نصب که منجر به کاهش ۵۰ درصدی تخلفات و تصادفات شده است، ابراز کرد: در ماه جاری نیز ۴ سامانه در بلوار شهید خداکرم راه‌اندازی شده است که به‌زودی ثبت هوشمند تخلفات سرعت لحظه‌ای و میانگین این سامانه‌ها اجرایی می‌شود.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با تأکید بر اینکه این سامانه‌ها امکان محاسبه سرعت متوسط را دارد، تصریح کرد: این سامانه‌ها امکان آماربرداری و کلاس‌بندی انواع وسایل نقلیه را دارند.

وی از نصب ۱۲ سامانه ثبت تخلفات سرعت در سطح پردیسان در روز‌های آینده خبر داد و گفت: این ۱۲ سامانه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۱۵ میلیارد ریال نصب و راه‌اندازی خواهد شد و از اوایل ماه آینده اعمال ثبت تخلف می‌کنند.

به گفته محسنی، ۴ سامانه در بلوار امامت، ۴ سامانه در بلوار امام صادق (ع)، ۲ سامانه بلوار شهروند و ۲ سامانه در بلوار امام علی (ع) پردیسان نصب خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار