استاندار سمنان گفت: بستر برگزاری انتخابات پرشور و حماسی در شهرستان مهدی‌شهر با آماده‌سازی ۴۰ شعبه اخذ رأی فراهم شده است.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در همایش بزرگ رأی اولی‌های شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: سه شهید دانش‌آموز در دوران پیروزی انقلاب به همراه سه شهید والامقام دانش‌آموز در هشت سال دوران دفاع مقدس و شهید والامقام سیدرضی موسوی، از شهدای جبهه مقاومت، از افتخارات شهرستان مهدی‌شهر هستند.

وی ادامه داد: شهرستان مهدی‌شهر، مهد اخلاق، تلاش و کوشش است و در زمینه اقتصاد نیز تأثیرگذاری شایانی دارد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ایجاد قطب دامپروری این استان مستقر در شهرستان مهدی‌شهر یکی از مصوبات ارزنده سفر رئیس‌جمهور به استان و به‌ویژه برای شهرستان مهدی‌شهر بوده است.

هاشمی بیان کرد: استان سمنان طی ۲ سال و نیم گذشته در زمینه اشتغال، رشد اقتصادی، رونق تولید، کاهش تورم، کاهش نرخ بیکاری، اجرای طرح نهضت ملی مسکن، احیای واحد‌های راکد و سایر موارد توانسته است به رتبه‌های برتر و شاخص کشوری دست یابد.

وی گفت: بستر برگزاری انتخابات پرشور و حماسی همراه با مشارکت حداکثری و بانشاط و پرشور رأی_اولی‌ها در شهرستان مهدی‌شهر، با آماده‌سازی ۴۰ شعبه اخذ رأی و فعالیت ۸۵۰ نفر از عوامل اجرایی فراهم شده است.

استاندار سمنان تصریح کرد: ما به‌عنوان مسؤولان در ستاد انتخابات استان و شهرستان وظیفه داریم تا زمینه و بستر را برای شما آماده کنیم تا با حضور پرشور و حماسی پای صندوق‌های رأی، سرنوشت خود و آینده کشور را تعیین کنید.

هاشمی گفت: شما دانش‌آموزان رأی اولی شهرستان مهدی‌شهر در ۱۱ اسفندماه سال جاری با مشارکت قوی و حداکثری، برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار اضافه خواهید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار