تمام راه های اصلی گلستان باز است و مسیرهای فرعی روستایی شرق گلستان هم که بر اثر بارش سنگین برف مسدود شده بود پیش از ظهر امروز با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.

عادل مصدقی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: برف، راه هفت روستای لیرو، فرهنگ و سیجان در گالیکش و چهار راه روستایی وطن، نراب، رحیم آباد و رودبار در آزادشهر را مسدود کرده بود که با نمک پاشی و برف روبی راه‌ها بازگشایی شد و فقط مسیر روستای سیجان گالیکش برای تردد خودرو‌ها مسدود است.

او افزود: در مسیر اولنگ رامیان هم نمک پاشی انجام شده و برای داشتن تردد ایمن رانندگان باید احتیاط بیشتری کنند.

وی یادآور شد: از صبح روز گذشته ۱۵۶ راهدار به همراه ۸۵ دستگاه ماشین آلات برای بازنگه داشتن جاده‌های اصلی اولویت‌دار وارد عمل شده و برف‌روبی، شن‌پاشی و نمک‌پاشی را انجام دادند.

وی ادامه داد: بیشترین عملیات برف روبی راهداران تاکنون در مراوه تپه به طول ۶۰۰ کیلومتر و استفاده از ۸۰ تُن شن و نمک، مینودشت به طول ۴۰۰ کیلومتر و استفاده از ۱۰۶ تُن شن و نمک و آزادشهر به طول ۲۷۰ کیلومتر و استفاده از ۱۲۰ تُن شن و نمک بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان همچنین با اشاره به وقوع پدیده مه و لغزنده بودن جاده‌های کوهستانی استان مانند گردنه خوش ییلاق، توسکستان و دراز نو، از رانندگان خواست سفر‌های غیر ضروری خود را لغو کنند و برای تردد حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.