مدیرکل درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت : پارسال مراجعه به مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان سه درصد افزایش یافت که پیش‌بینی می‌شود رکورد مراجعه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری طی امسال شکسته شود.

میثم حجتی‌پور مدیرکل درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت : ۴۰ درصد مردم استان کرمانشاه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند که این بیمه‌شدگان از خدمات درمانی این سازمان بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: سال گذشته مراجعه به مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان سه درصد افزایش یافت که پیش‌بینی می‌شود رکورد مراجعه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری طی امسال شکسته شود.

حجتی‌پور بیان کرد: ۸۳ درصد مراجعین به مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی در حوزه بستری از خدمات ارائه شده اعلام رضایتمندی کرده‌اند که این نظرسنجی نیز از طریق سامانه ۱۴۲۰ و کاملا غیرحضوری است.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته امسال اعتبارات خوبی برای بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اخذ شد و میزان اعتبارات از ۲ هزار میلیارد تومان به ۲ هزار و ۸۵ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: همچنین امسال تلاش شد تا بتوانیم مطالبات مراکز درمانی و مراکز طرف قرارداد را به‌موقع پرداخت کنیم که در این راستا مطالبات پزشکان، شبکه بهداشت و درمانگاه‌های دانشگاهی تا مرداد ۱۴۰۲، بیمارستان‌ها خصوصی و دانشگاهی تا تیر ۱۴۰۲ و داروخانه‌ها تا مهر ۱۴۰۲ پرداخت شده است.

حجتی‌پور بیان کرد: کرمانشاه دارای ۲ بیمارستان شهدا و حضرت معصومه (س) است که تجهیزات آن‌ها بروزرسانی شده و اورژانس جدید بیمارستان شهدا نیز در حال احداث است در حال برنامه‌ریزی و تأمین اعتبار برای راه‌اندازی بخش دیالیز و ام. آر. آی در مراکز بیمارستانی هستیم.

وی ادامه داد: در مراکز درمانگاهی سازمان تأمین اجتماعی محدودیتی برای تجویز دارو وجود ندارد، اما برخی از بیماران عقیده دارند باید برای سرماخوردگی ساده باید داروی زیادی دریافت کنند و ۸۰ میلیارد تومان برای این موضوع هزینه شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.