اعزام دانشجویان خارجی به راهیان نور

دبیر اجرایی قرارگاه راهیان نور جنوب گفت: برای سفر حدود هزار دانشجو خارجی به ایران و اعزام به اردوی راهیان نور برنامه‌ریزی شده است.

دبیر اجرایی قرارگاه راهیان نور جنوب گفت: برای سفر حدود هزار دانشجو از دانشگاه «جامعة المصطفی» به ایران و اعزام به اردوی راهیان نور برنامه‌ریزی شده است، ۵۰ درصد این دانشجویان دختر هستند.

سید ایمان یاراحمدی گفت: دانشجویان دانشگاه جامعة المصطفی از کشورهای اروپایی، آفریقایی، آمریکای لاتین، آسیای دور و اقیانوسیه برای دیدن مناطق عملیاتی عازم ایران می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعزام دانشجویان خارجی به ایران از اوایل اسفند آغاز شده و تا ۲۰ اسفند (روز ملی راهیان نور) ادامه دارد، افزود: دانشجویان در اردوی راهیان نور از یادمان‌های فتح‌المبین، فکه، دهلاویه، معراج شهدا، طلایه، والفجر هشت، کربلای چهار و شلمچه دیدن می‌کنند.

یاراحمدی گفت: ۱۲۰ نفر از دانشجویان خارجی از کشورهای ژاپن، افغانستان، لبنان، عراق، مراکش، تاجکستان و اوپا که در دانشگاه‌های ایران مشغول به تحصیل هستند نیز به واسطه بسیج دانشجویی اخیرا به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی ادامه داد: کاروان دانشجویان خارجی مقیم ایران از کانال کمیل فتح‌المبین، شهید باقری، هویزه، یادمان شهدای عملیات کربلای پنج در شلمچه دیدن کردند که برخی از دانشجویان تحت عنوان «خادم شهدا» به زائران خدمات ارائه می دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار