مطهری:

در لیست ما اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و حزب خاصی نیست

علی مطهری جزییات لیست انتخاباتی خود را اعلام کرد.

علی مطهری نماینده ادوار مجلس و فعال سیاسی در نمایشگاه مطبوعات در مورد لیست انتخاباتی خود گفت: سعی کردیم بر مبنای اعتدال و عقل گرایی و دوری از شعارزدگی باشند. در لیست ما اصلاح‌طلبان و اصولگرایان و حزب خاصی نیست.

وی با بیان اینکه لیست ما با محور صدای ملت است، بیان کرد: از گروه‌های معتدل اصلاح طلب و اصولگرا از این لیست حمایت می‌کنند.

مطهری با اشاره به اینکه لیست بسته شده تا امروز ۲۳ نفر هستند و تا چهارشنبه اعلام می‌شود و روز پنج شنبه روز اول رونمایی خواهد بود، افزود: افراد شاخص لیست را نمی‌گویم که تبلیغ می‌شود و به سر لیستی خودم است ۶ نفر خانم بقیه آقا هستند.

وی با بیان اینکه احتمالا با اسم صدای ملت در مجلس آینده پیش خواهد رفت، اظهار کرد: در مورد اینکه آقای لاریجانی در جریان هستند نه نیستند و منتسب به ایشان و روحانی و رئیسی نیست و کاملا شخصی است.

قهر با صندوق رای به صلاح کشور نیست

 نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه قهر با صندوق رای به صلاح کشور نیست، گفت: مردم می‌توانند بیایند و رای بدهند و اجباری نیست.

 مطهری گفت: اینکه از صندوق رای قهر کنیم اصلاح امور را در پیش نخواهد داشت. راه حل این نیست همه کنار بنشینیم مردم به نظر من باید با عزم راسخ شرکت کنند و از راه مجلس می‌شود کار‌هایی انجام داد.

وی افزود: مجلس باید به راه اصلی خود برگردد و به مرور دست و بالش بسته و استقلالش گرفته شده است؛ باید تلاش شود مجلس به جایگاه خود در قانون اساسی برگردد.

مطهری ادامه داد: می‌توان مجلس یکدست داشت افرادی، چون ایمن آبادی و کوچی نژاد تائید نشدند و هنوز افراد در شهر‌های مختلف پراکنده هستند از جمله افراد معتدل و اصلاح طلب وجود دارد که مردم می‌توانند به آن‌ها رای بدهند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار