پالایشگاه آبادان و بانک تجارت تفاهمنامه ای را با هدف توسعه تعاملاتشان امضا کردند.

مدیر عامل پالایشگاه و مدیر بانک تجارت شعبه استان خوزستان برای توسعه تعامل‌ها و اعطای تسهیلات مختلف تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مدت اجرای این تفاهم نامه یک ساله تعیین شده و با نظر ۲ طرف قابل تمدید است.

در بند این تفاهم بانک تجارت برای نخستین بار بسته ارزش پیشنهادی حقوق بگیران در قالب دو طرح تسهیلاتی «کارنووام» و «تسهیلات تسریعی» را به مجموعه شرکت پالایش نفت آبادان ارائه خواهد کرد که پیش شرط ارائه این خدمات افتتاح حساب و فعالیت مستمر عنوان شده است.

اعطای تسهیلات تسریعی و افزایش اعتبار تسهیلات پالایشگاه به میزان ۲ برابر اولین لیست واریزی حقوق کارکنان از جمله دستاورد‌های این تفاهمنامه خواهد بود.

محصول (BNPL)  الان بخر، بعدا پرداخت کن هم دیگر محصول پیشنهادی بانک تجارت است که کارکنان را از امکان خرید اعتباری با سود صفر درصد برخوردار خواهد کرد.

حکیم قیم مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان در این نشست به پیشینه همکاری میان این ۲ بنگاه اقتصادی اشاره کرد و گفت: این تفاهمنامه با هدف تقویت قدرت خرید  کارکنان پالایشگاه به امضا رسید.

غلامرضا پرستش مدیر بانک تجارت شعبه استان خوزستان نیز گفت: این کار در قالب طرح ابداعی این بانک و به دلیل اجرا شدن آن برای نخستین بار، بی شک مشکلاتی خواهد داشت که با همکاری دو سویه رفع و طرحی مطالعه شده و رضایت بخش حاصل خواهد شد.

او تعهد اخلاقی را یک اصل و اولویت نخست خواند و افزود: شرکت پالایش نفت آبادان از مشتریان خوب بانک تجارت است و با تفاهم نامه و یا بدون وجود آن خود را ملزم به معرفی محصولات جدید بانکی به آن‌ها می‌داند و همواره در راستای جلب رضایت دوسویه تلاش کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.