مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: بیش از ۴۰ درصد از جمعیت شهرستان نهبندان از خدمات تأمین اجتماعی برخوردار هستند.

فراتی  مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی در دیدار با امام جمعه شهرستان نهبندان گفت: بیش از ۴۵ نوع خدمت از خدمات ارائه شده به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران غیرحضوری انجام می‌شود که در وقت مردم اثرگذار است.

او با اشاره به اینکه  بیش از ۴۰ درصد از جمعیت شهرستان نهبندان از خدمات تأمین اجتماعی برخوردار هستند افزود: در این شهرستان بیش از هفت هزار نفر بیمه شده اصلی و ۲۶۰۰ نفر مستمری‌بگیر وجود دارد که با افراد تحت تکفلشان جمعیتی بالغ بر ۲۲ هزار نفر را شامل می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجمی‌پور امام جمعه شهرستان نهبندان نیز در این دیدار اظهار کرد: مجموعه سازمان تأمین اجتماعی در ۴۵ سال سپری شده از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدامات خوبی و بالاخص برای مردم کم‌برخوردار انجام داده است.

او گفت: معمولاً حوزه بهداشت و درمان حوزه‌ای هست که نفعش برای مردم است و خدمت در این حوزه‌ها قابل تقدیر است. تأمین اجتماعی یکی از بزرگترین سازمان‌های غیردولتی هست که مأموریت سنگینی دارد. مثل تحت پوشش قرار دادن قشر زحمتکش جامعه و در خانواده‌ها بیمه‌کردن زنان خانه‌دار و یا زنان بی‌سرپرست.

امام جمعه شهرستان نهبندان خدمت‌رسانی به قشر محروم را از کار‌های بزرگ تأمین اجتماعی برشمرد و بر اطلاع‌رسانی به جامعه تحت پوشش تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار