فرماندار اردکان گفت: برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان یک فرصت بی نظیر برای شهر اردکان است.

حسین سبزواری فرماندار اردکان گفت: برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان باعث می‌شود تا شهر اردکان با توجه به ظرفیت و توانایی‌های که دارد بیش از پیش به جهانیان معرفی شود.

او تاکید کرد: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان فرصت خوبی برای تحقق بخشی از آرمان‌های ما در حوزه کودک و نوجوان است.

فرماندار اردکان اظهار داشت: شهرستان اردکان برای اولین بار میزبان جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است و این فرصت بی‌نظیری است تا در عرصه‌های مختلف توانائی‌ها و ظرفیت‌های این یونان کوچک را به تمام جهانیان نشان بدهیم.

سبزواری ادامه داد: این شهرتاریخی و کهن، میزبان هنری کهن و تاریخی است و تئاتر از کهن‌ترین گونه‌های هنر در جهان است که به بهترین و سریع‌ترین روش ممکن مفاهیم خود را به مخاطب انتقال می‌دهد. 

او تصریح کرد: این جشنواره زمینه حضور کودکان را برای حضور در صحنه فراهم می‌کند و براساس پژوهش‌های محققان حوزه نمایش و روان‌شناسی کودکان و نوجوانان حضور در صحنه هیچ هنری، چون نمایش اعتماد به نفس کودکان را تقویت نمی‌کند و تماشای هیچ هنری، چون نمایش در ذهن کودکان و نوجوانان ماندگار نمی‌شود.

فرماندار اردکان گفت: برگزاری این جشنواره فرصت مغتنمی است برای تحقق بخشی از آرمان‌هایمان در حوزه کودکان و نوجوان، لذا از همه دغدغه‌مندان این حوزه در استان یزد و شهرستان اردکان دعوت می‌کنم حضوری پررنگ در برنامه‌های این جشنواره داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار