اولین سایت اینترنت نسل پنجم در بوکان راه‌اندازی شد

فرماندار بوکان گفت: اولین سایت اینترنت نسل پنجم امسال به منظور ارتقای خدمات اینترنتی در این شهرستان راه‌اندازی شد.

خشایار صنعتی فرماندار بوکان گفت: به دنبال پیگیری‌های انجام شده از طریق ادارات کل مخابرات و حمایت استاندار آذربایجان‌غربی، این سایت آماده ارائه خدمات شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به آمادگی شهرستان برای نصب و راه‌اندازی سایت‌های نسل پنجم بعدی در صورت تأمین تجهیزات تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده، تعداد این سایت‌ها در شهرستان به ۴ مورد افزایش می‌یابد.

فرماندار بوکان اظهار کرد: اینترنت به عنوان یکی از شاخصه‌های مهم و تاثیر گذار در بالندگی و رشد جامعه می‌تواند بستری برای افزایش بهره‌وری در حوزه‌های دانشگاهی، علمی، اداری، سرمایه گذاری و صنعتی باشد.

صنعتی بیان کرد: نیاز به سرعت‌های بالاتر در اتصال به اینترنت همواره یکی از نیاز‌های اساسی نخبگان بوکانی و سرمایه گذاران موفق شهرستان بوده است که بعد از نسل چهارم و نسل چهار و نیم، بالاترین و پر سرعت‌ترین تکنولوژی همراه در سطح کشور، نسل پنجم است.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه اینترنت در بوکان گفت: در سالیان گذشته زیرساخت‌های این عرصه متناسب با نیاز‌ها نبوده و خوشبختانه این مهم در بوکان وارد فاز ارتقایی شده است.

وی افزود: شتاب توسعه کسب و کار‌های مبتنی بر فضای مجازی با ارائه سرویس نسل پنجم به دلیل سرعت و امنیت بالا یکی از نکات مهمی است که در این پروژه اهمیت دارد و با پیگیری‌های به عمل آمده به خوبی در سطح شهرستان در حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۵۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
چرا اینقدر اینترنت همراه ضعیفه داخل ساختمان که دگه اصلا چیزی نمیاره