رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۰ هزار قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد.

سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ  اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در یک انباری در بازار تهران تخلیه و دپو شده است که این کالا‌های خارجی توسط خودرو‌های شوتی از جنوب کشور به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نشده و مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع لوازم آشپزخانه خارجی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی هستند.

این مقام انتظامی گفت: کالا‌ها شامل تعداد ۲۰.۸۴۲ عدد انواع ابزارآلات چندکاره آشپزخانه خارجی بوده که سوله انبار پلمب، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان اعلام کرده اند، گفت: با سرمایه گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید.

منبع:تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار