معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بیان کرد: گروه‌های مرجع به شبهات و سوالات پاسخ دهند تا مردم با انگیزه در این انتخابات شرکت کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات همه کسانی که عزت ایران برایشان مهم است تلاش می‌کنند مشارکت بالا باشد، گفت: برخی از اصطلاح طلبان که گفته می‌شد تایید نشدند در بسیاری از استان‌ها که ما رفتیم مشاهده کردیم که چندین نفر حتی چهره‌های شناخته نشده تایید شده‌اند.

او گفت: کاری‌ که دولت در آغاز حرکت در شهریور ۱۴۰۰ کرده این بوده که به مردم خدمت کند.

او بیان کرد: دولت سعی کرده سدها، جاده‌ها و کارهای نیمه تمام را به نتیجه برساند، هزاران طرح مورد بهره برداری قرار گرفته است. مردم بدانند مسئولین در خدمت آن‌ها هستند و در راستای بهبود شرایط اقتصادی و رفاهی مردم تلاش می‌شود. 

او افزود: عده‌ای تلاش می‌کنند مردم را ناامید کنند و اهمیت مجلس را نادیده بگیرند. در حالی که مجلس ما یک مجلس بسیار قوی می‌تواند باشد. این مجلس را کسی منحل یا وتو نمی تواند بکند.

سیدمحمد حسینی گفت: امیدواریم که همه افراد موثر و گروه‌های مرجع تلاش کنند که شبهات و سوالاتی که وجود دارد را پاسخ دهند تا مردم با انگیزه در این انتخابات شرکت کنند.

او همچنین درباره میزان مشارکت بیان کرد: امیدواریم که میزان مشارکت از سال ۹۸ که حدود ۴۲ درصد بود و از ریاست جمهوری که ۴۹ درصد بود بیشتر شود. در این مدت حقانیت جمهوری اسلامی بر همگان ثابت شده است.

او ادامه داد: پرده نفاق کنار رفته و همه با چهره واقعی آمریکا و اسرائیل مواجه شده‌اند. کشتار کودکان و زنان و نسل کشی در غزه چهره واقعی آمریکا و هم صف‌هایش را نشان می‌دهد. نظام اسلامی پناهگاه و ملجا نیروی مقاومت است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: سال میلادی جدید سال انتخابات در دنیا است. تقریبا نیمی از مردم کره زمین در معرض رای گیری هستند. ما در یک مسابقه و رقابت هستیم. ملت ایران که همیشه پیشگام بوده امیدوارم در این مسئله هم سبقت بگیرد و نشان دهد در کشور اتحاد و همبستگی است. این می‌تواند عامل اقتدار و امنیت ما باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
ما حق رأی داریم وبا افتخار رأی می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
چنددوره هست که کسی شرکت نمیکنه.شما همون ۳۰ میلیون را اعلام کن.کی به کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
ای کاش رای دادن مردم واقعا تاثیر داشت
Iran (Islamic Republic of)
صنوبر
۲۳:۱۱ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
بنشین تا برای انتخابات بیام ، میام اما توی خواب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
من هزار دلیل برای نرفتن و رای ندادن دارم شما یک دلیل قاطع کننده بیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
عزیز جان خبر از نابودی سرمایه مردم تو بازارسرمایه نداری با این اقتصاد داغون ودستوری واسه چی رای بدیم ۴۵ میلیون سهامدار مالباخته امیدی ندارند که رای دن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
آره امنیت برای شما
آخرین اخبار