راه اندازی سامانه هوشمند ثبت تخلف عبور ومرور در محور‌های اصفهان بزودی

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت:سامانه هوشمند ثبت تخلف عبور ومرور در محور‌های اصفهان راه‌اندازی می شود.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ۱۰ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور جدید با هدف ارتقای ایمنی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان راه‌اندازی شد.

 فرزاد دادخواه افزود:با مجوز مرکز مدیریت راه‌های کشور، ۱۰ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور جدید در محور‌های فولادشهر- نجف‌آباد، موته – گلپایگان و اردستان – نائین بر اساس دستورالعمل مرکز مدیریت راه‌های کشور و با حضور پلیس و سایر سازمان‌های مرتبط مکان یابی شد و فرآیند نصب آن به‌زودی آغاز و بهره برداری از آن به‌منظور مدیریت سرعت و ارتقای ایمنی در این محورها در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

او گفت: سامانه‌های جدید علاوه بر قابلیت ثبت سرعت لحظه‌ای امکان ثبت سرعت متوسط و سایر تخلفات رانندگی مانند؛ تردد ناوگان سنگین بدون بارنامه را خواهند داشت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان ابراز امیدواری کرد با رفع موانع قانونی و تأمین اعتبارات لازم از سوی استانداری و سازمان راهداری تجهیز حداکثری محور‌های استان به سامانه‌های ثبت تخلف عبورومرور به‌منظور کاهش سرعت و شدت تصادفات انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار