مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت : امسال این شهرستان توانسته ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات خط ۱۱ مکانیزاسیون اختصاص یافته به استان را جذب کند.

کامران کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت : این شهرستان با جذب میزان تسهیلات هم از نظر تعداد ادوات معرفی شده و هم از نظر میزان جذب آن رتبه اول را در استان به خود اختصاص دهد.

وی افزود: در مجموع تعداد ۲۰۹ دستگاه ادوات با اعتبار ۲ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال به سازمان جهاد کشاورزی معرفی شده که تاکنون ۱۸۰ دستگاه با اعتبار ۵۶۰ میلیارد ریال به بانک معرفی شده و در این راستا تاکنون ۳۷۰ میلیارد ریال پرداخت گردیده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: عدم تأمین اعتبار سرپرستی بانک‌ها برای شعب بانک‌های عامل و مشکل عدم پرداخت تسهیلات به پرونده‌های ماشین آلات (تراکتور باغی و کمباین) موجب کند شدن جذب این تسهیلات اعلام کرد.

کریمی با قدردانی از مدیریت بانک‌های عامل در استان یادآور شد: مشکل تامین اعتبار توسط بانک مرتفع گردیده است که پیش بینی می‌شود روند اعطای تسهیلات شتاب بیشتری در این شهرستان بگیرد.

وی با بیان اینکه بازپرداخت تسهیلات خط ۱۱ مکانیزاسیون پنج ساله بوده و به صورت سالیانه دریافت می‌شود، افزود: این تسهیلات با نرخ سود ۲۳ درصد و براساس دستورالعمل بانک مرکزی است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.