معاون شهردار تهران اعلام کرد:

ساماندهی دستفروشان چهارراه ولی‌عصر در ۲ نقطه از پایتخت

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی عصر (عج) در ۲ نقطه از مناطق ۶ و ۱۱ خبر داد.

نشست ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی عصر (عج) با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی، رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان، سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱، مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶، مدیران و مشاورین این حوزه برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این نشست پس از استماع گزارشاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی عصر (عج)، گفت: در راستای ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی عصر (عج) دو محل جدید در مناطق ۶ و ۱۱ برای استقرار دستفروشان محدوه چهارراه و خیابان ولی عصر (عج) تعیین و تا پیش از سال جدید این اقدام اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: طرح ساماندهی دستفروشان و بساط گستران خیابان ولیعصر (عج) در دو جبهه شمالی و جنوبی در مرز مناطق ۶ و ۱۱ از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و با همکاری نیرو‌های شرکت شهربان، نیروی انتظامی و عوامل اجرایی مستقر در مناطق مذکور عملیاتی می‌شود.

نظری در ادامه به جانمایی و آماده سازی بازارچه سرمد در منطقه ۱۱ جهت ساماندهی دستفروشان خیابان ولیعصر (عج) اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله پس از این هم معشیت و کسب و کار دستفروشان رونق می‌گیرد و هم انضباط شهری در معابر این شریان مرکزی شهر تهران رعایت خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین محل دیگری نیز به همت منطقه ۶ با فاصله ۱۰۰ متری با چهارراه ولی عصر (عج) برای استقرار دستفروشان در پارک دانشجو و تئاتر شهر پیش‌بینی شده است.

به گفته نظری، با همکاری نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و نیرو‌های شهربان و معبربان با هرگونه سد معبر در این چهارراه برخورد خواهد شد.

برچسب ها: دستفروشان ، ولیعصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
رامین احمدوند
۱۶:۲۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
با تشکر از عوامل شهرداری بابت جمع آوری باند مافیای بساط گستران واراذل چهارراه ولیعصر فکری هم به حال بساطیان ترمینال جنوب کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
وضعیت خیابان های مرکزی تهران از سوی تعداد زیادی از دستفروشانی که بنظر میرسد عمدتا از دو یا سه استان غربی کشور هستند در در پاره ای از موارد افاغنه هستند، به گند کشیده شده است. و ظاهراً هماهنگی کاملی هم بین این عده و ماموران شهرداری وجود دارد!!!! همین موضوع در ایستگاه های مترو و و درون قطارها هم بشدت بچشم می خورد و باز هم همان افراد از همان استان ها که به تهران مهاجرن کرده اند و پایتخت را با فرهنگ محلی و روستایی خود به گند کشیده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
مثل امریکای شمالی که دو خیابان را روز شنبه و یکشنبه می بندد و به هر دست فروش اجاره. روزی 75 دلار
متاسفانه خیابانهای تهران .مثل بازار سید اسماعیل شده
ظاهر شهر زشت و افسرده شده
باید همشون را ساماندهی دهید و
جریمه برای پرتاب زباله انقدر سنگین باشه تا
کسی جرات نکند .به حریم محیط زیست خدشه وارد کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
تنها راه استفاده از کپسول آتش نشانیه
آخرین اخبار