ساخت ورزشگاه اختصاصی باشگاه آلومینیوم در شرکت آلومرول هدفگذاری شد

مدیرعامل شرکت آلومرول ایران گفت: ساخت ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال آلومینیوم در این شرکت هدفگذاری شده و تمام ظرفیت شرکت را برای تحقق این مهم بکار می‌گیریم.

محسن محمدی مدیرعامل شرکت آلومرول ایران گفت: امید است دولت نیز در این راستا حمایت‌های لازم را به کار گیرد و زمینی در اختیار شرکت آلومرول قرار دهد.

وی بیان کرد: لیاقت و شان باشگاه آلومینیوم بیش از این‌ها است و با توانمندی که این تیم از خود نشان داده، توقع و انتظارات را نیز بالا برده است.

محمدی بیان کرد: تیم فوتبال آلومینیوم اراک توانمندی خوبی را در رقابت‌های لیگ برتر از خود نشان داده و در نیم فصل گذشته از بحث داوری ضررهای زیادی متحمل شد که اگر این اشتباهات نبود، شاید الان در رده چند تیم بالای جدول بود.

مدیرعامل شرکت آلومرول ایران ادامه داد: شور و شوقی که تیم آلومینیوم اراک روز گذشته( پنجشنبه) در دیدار با پرسپولیس و برد شیرین این بازی به مردم استان مرکزی هدیه دادند، با هیچ ثروتی به دست نمی‌آمد.

محمدی اظهار کرد: شرکت آلومرول تمام تلاش خود را در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در حمایت از ورزش حرفه‌ای و کارگری به کار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در بحث حمایت از ورزش هدفگذاری شده و امید است مانند قبل، تمام وعده‌های داده شده، محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.