قرعه کشی پخش رادیویی و تلویزیونی برنامه‌های تبلیغاتی ۱۱ نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان در استانداری برگزار شد.

 استاندار اصفهان  گفت: مطابق قانون برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری، کمیسیون نظارتی با ریاست استاندار و باحضورنماینده دستگاه قضا، رئیس دستگاه نظارت به نمایندگی از شورای نگهبان و مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان تشکیل شده است.


سید رضا مرتضوی افزود: این کمیسیون، وظیفه تبلیغات نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری را برعهده دارد.


او  گفت: درنشست‌های متعددی که در یک هفته گذشته داشتیم، بازبینی، بررسی و ارزیابی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان همچنین برنامه ریزی زمان پخش آن‌ها در رادیو، تلویزیون و شبکه‌های ۱۵ گانه تلویزیونی محلی ویژه انتخابات را در دستور کار داشتیم.


استاندار اصفهان افزود: با حضور نمایندگان نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری در استان، قرعه کشی پخش برنامه تبلیغاتی تلویزیونی و رادیویی ۱۱ نامزد برگزار شد.


مدیر کل صداو سیمای استان اصفهان هم گفت: طبق قرعه کشی، از ۲۸ بهمن تا سوم اسفند (به غیر از جمعه ۴ اسفند) پخش برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیونی و رادیویی ۱۱ نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان را خواهیم داشت.


یوسف افشارنیا افزود: پخش برنامه تلویزیونی نامزد‌ها از شبکه سیمای اصفهان در این روز‌ها در ساعت ۱۱:۳۰، ۱۸:۳۰، ۲۱ و ۲۳:۳۰ است که برای هر نامزد، یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای با چهارمرتبه پخش اختصاص یافته است.


او  ادامه داد: همچنین طبق قرعه کشی، به طور همزمان در شبکه‌های ۱۵ گانه محلی ویژه انتخابات در استان اصفهان (در ۱۵ حوزه انتخابیه) هم این برنامه ۲۰ دقیقه‌ای، یک مرتبه در ساعت‌های ۱۵ و ۲۰ پخش خواهد شد.


یوسف افشار نیا افزود: مطابق قرعه کشی، پخش عکس نوشته‌هایی (کپشن) هم در شبکه سیمای اصفهان برای هر نامزد، چهار مرتبه اختصاص یافته است که طبق قرعه کشی از ۲۸ بهمن تا سوم اسفند (به غیر از جمعه ۴ اسفند) در ساعت‌های ۸:۵۵، ۱۳:۵۵، ۱۶ و ۲۳ پخش می‌شود.


مدیرکل صداو سیمای استان اصفهان گفت: همچنین طبق قرعه کشی، پخش برنامه تبلیغاتی نامزد‌ها از شبکه صدای اصفهان در این روز‌ها در ساعت ۱۰:۳۰، ۱۶:۳۰، ۲۰:۳۰ و ۲۲ است که برای هر نامزد، پخش یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای برای چهار مرتبه در رادیوی اصفهان در این مدت پیش بینی شده است.


اسامی ۱۱ نامزدششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان به ترتیب حروف الفبا عبارت اند از حمید الهی دوست، مصطفی حسناتی نجف آبادی، سید سعید حسینی، عبدالامیر خطاط، مرتضی خوشنویس زاده اصفهانی، سید یوسف طباطبایی نژاد، عبدالمحمود عبدالهی، محمد عمومی، سید محمد علی فقیهی، مرتضی مقتدایی و سید ابوالحسن مهدوی است.


ششمین دوره انتخابات  مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب پنج عضو در استان اصفهان برای دوره‌ای هشت ساله و دوازدهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۱۹ نماینده استان و یک نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران برای دوره‌ای چهار ساله روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.