شاتل تاکسی گردشگری ویژه نوروز ۱۴۰۳ در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری رونمایی شد.  

طی مراسمی با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی در امور مجلس، حقوقی و استان‌ها، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران، مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری و تفریحات شهر تهران و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از شاتل تاکسی گردشگری ویژه نوروز ۱۴۰۳ رونمایی شد.

قرار است شاتل تاکسی‌های گردشگری در ایام نوروز ۱۴۰۳ در بخش گردشگری شهری تهران و نقاط گردشگرپذیر از جمله منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، کاخ گلستان، کاخ سعدآباد و بافت تاریخی شهر تهران به صورت پایلوت در دسترس قرار بگیرند. 

برخورداری گردشگران نوروزی از ظرفیت تاکسی‌های اشتراکی

شادی مالکی، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در این مراسم گفت: طرح شاتل سرویس چندماهی است که در شهر تهران رونمایی شده و با استقبال شهروندان روبرو شده است.

وی افزود: قرار است در نوروز ۱۴۰۳ این سرویس در اختیار گردشگران قرار بگیرد تا از ظرفیت‌های سرویس‌های اشتراکی برخوردار شوند و به راحتی از نقاط مختلف شهر به اماکن دیدنی، گردشگری و تفریحی تهران اعزام شوند.

اقدامی در جهت افزایش استاندارد گردشگری شهر تهران

سید محمدحسین حجازی مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری و تفریحات شهر تهران نیز در این مراسم گفت: با توجه به دغدغه گردشگری شهر تهران در حوزه حمل و نقل استفاده از شاتل تاکسی حرکت رو به جلویی در حوزه گردشگری است تا دسترسی گردشگران به نقاط گردشگر پذیر و پربازدید شهر تهران تسهیل شود.

وی ضمن قدردانی از سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار امیدواری کرد: با توجه به حلقه مفقوده گردشگری تهران در حوزه حمل و نقل، بتوانیم اقدام شایسته‌ای برای خدمات رسانی گردشگری شهر تهران در نوروز ۱۴۰۳ و در کنار ارائه خدمات کارت گردشگری شهر تهران داشته باشیم. همه این اقدامات جهت افزایش استاندارد گردشگری شهر تهران صورت می‌گیرد. 

برچسب ها: شاتل ، تاکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار