دوازدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز با هدف «تعامل و هم افزایی، شبکه‌سازی، تمرین عملیات مشترک، حل مسأله» در استان مرکزی شروع به کار کرد.

دوازدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز با هدف «تعامل و هم افزایی، شبکه‌سازی، تمرین عملیات مشترک، حل مسأله» در استان مرکزی آغاز به کار کرد.
دوازدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز با هدف «تعامل و هم افزایی، شبکه‌سازی، تمرین عملیات مشترک، حل مسأله» و با همکاری بسیج دانشجویی و سازمان ورزش و جوانان استان مرکزی در اراک شروع به کار کرد.

کاوند دبیر ملی رویداد جامعه‌پرداز در این مراسم استان مرکزی را دوازدهمین استان برگزارکننده رویداد جامعه‌پرداز اعلام کرد و گفت: این رویداد در استان مرکزی متبرک به نام شهید مدافع حرم (علیرضا بابایی) است.

وی با یادآوری اینکه اقدامات خوب و مؤثری در حوزه «هویت زن» در استان مرکزی صورت گرفته است، افزود: هدف از برگزاری «رویداد ملی جامعه‌پرداز» توجه به موضوع خانواده، جمعیت و هویت زن است و سه بخش برای رسیدن به این اهداف در این رویداد تعریف شده که شامل معارفه و جلوگیری از موازی کاری، مسئله محوری و اجرای عملیات مشترک می‌شود.

دبیر ملی رویداد جامعه‌پرداز ادامه داد: در بخش اول شناخت ظرفیت‌ها و استعداد‌های رخ خواهد داد و فعالین این حوزه با معرفی و تعریف اقدامات خود به شناخت دقیقی از ظرفیت‌های موجود در استان خواهند رسید و به این ترتیب از موازی کار جلوگیری و کار تشکیلاتی سازمان‌دهی شده انجام خواهد گرفت.

کاوند بخش دوم را شامل میز‌های مسئله‌محور دانست و تصریح کرد: این بخش مانور یا تمرینی برای شناخت مسئله است و بخش سوم عملیات مشترک است که براساس اولین مرحله رقم خواهد خورد؛ این رویداد باید استمرار پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.