رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه گفت: جشنواره عشایر به میزبانی شهرستان کهگیلویه و روستای عشایر نشین چنگلوا و روز چهارشنبه مورخ ۲ اسفند برگزار می‌شود.

نبی‌الله تقوی پور گفت: امیدوارم با مساعدت و همفکری همه اعضای جلسه، بتوانیم یک برنامه مفرح برای همه مردم به ویژه کودکان و نوجوانان داشته باشیم و از طرفی جشنواره‌ای شایسته نام شهرستان کهگیلویه برگزار شود.
 
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه عنوان کرد: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای همه اقشار و بررسی نیاز‌های اطلاعاتی عشایر و خدمات رسانی به آنها در جهت رفع محرومیت زدایی فرهنگی و همچنین امید بخشی به سنین کودک و نوجوان عشایر از جمله سیاست‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.
 
وی با اشاره به سین برنامه‌های اجرایی جشنواره کتاب و کتابخوانی عشایر، تصریح کرد: توزیع بسته فرهنگی بین کودکان و نوجوانان، شاهنامه خوانی، قصه گویی، اجرای نمایش طنز، نقاشی متری روی پارچه و اجرای گروه سرود، مسابقه نقاشی و مسابقه طناب کشی از جمله برنامه‌های جشنواره است.
 
تقوی پور با اشاره به پیگیری زمین برای احداث کتابخانه جدید در منطقه گلزار شهدای شهر دهدشت، اظهار کرد: در حال حاضر در مناطق گلزار و یا ۶۰ دستگاه زمین با کاربری فرهنگی برای احداث کتابخانه نداریم و از اداره راه و شهرسازی شهرستان خواهان تغییر کاربری یک قطعه از زمین‌های خالی در مناطق مذکور هستیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.