نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به تبلیغات منفی استکبار جهانی در رسانه‌های معاند نظام اسلامی علیه انتخابات پیش رو در کشور گفت: هر صدایی برای تحریم انتخابات همسویی با آمریکا و اسرائیل است.

حجت الاسلام والمسلمین سرایی در یادواره شهدای حفاظت اطلاعات در سراب گفت: در شرایط فعلی از اصلی‌ترین اقدامات در حوزه جهاد تبیین و مایوس کردن دشمنان نظام اسلامی تلاش نامزد‌های انتخاباتی صاحبان تربیون و فعالین فضای مجازی تشویق مردم جهت حضور بیشتر در پای صندوق‌های رای می‌باشد.

وی با بیان اینکه بصیرت و هوشمندی مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است افزود: امروز هدف اصلی دشمنان کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو تضعیف نظام دینی و اقتدار ملی است.

وی تاکید کرد: مردم ولایتمدار و بابصیرت آذربایجان شرقی با وحدت و همدلی در انتخابات اسفند ماه با حضور پرشور خود بار دیگر غیرت دینی و ملی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

در ادامه این مراسم از جانبازان وخانواده شهدای عملیات والفجر ۸ و رده‌های موفق بسیج در جشنواره مالک اشتر تجلیل شد.

برچسب ها: انتخابات ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۹:۵۳ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
حاجی گوشت کیلویی چنده؟ مثله اینکه شما نمیخری قیمت خبر نداری شایدم برات هدیه میارن خبر از قیمت گوشت نداری؟ از قبمت دلار چه خبر ؟ دریاچه ارومیه خیلی پر اب شده اره از تورم چی خبر نداری اخی اشکال نداره
Iran (Islamic Republic of)
….
۰۰:۱۰ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
این آقای محترم با همچین گفتمانی نه تنها این نکته را که نمی توان وضع موجود را اصلاح کرد اثبات کرد بلکه پا را فراتر گذاشته و اعتراض به این رویه را هم برای خودشان جرم انگاری کرده . اصلا انگار نه انگار مردم مهم اند . فقط خودشان مهم اند و منافع خودشان