جشن بلندای همت به منظور خودکفایی ۱۰۰۴ خانوار تحت پوشش کمیته امداد قم برگزار شد.

جعفر صباغیان ،قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در جشن بلندای همت که به منظور خودکفایی ۱۰۰۴ خانوار تحت پوشش کمیته امداد قم برگزار شد، گفت: مطالبه رهبر معظم انقلاب از مجموعه کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار، با حفظ کرامت انسانی است.

وی ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش را از جدی‌ترین اهداف حال حاضر مجموعه کمیته امداد دانست و افزود: بیش از ۶۰ درصد از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) زنان سرپرست خانوار هستند که فراهم آوردن مشاغلی برای آن‌ها که بتوانند در محیط خانه، اشتغال داشته باشند و از رسالت مادری‌شان فارغ نشوند، از اولویت‌های برنامه‌ریزی در این حوزه است.

صباغیان از خودکفایی بیش از ۸۵ هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد در سراسر کشور از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: در همین راستا امروز برای ۱۰۰۴ نفر از خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی قم جشن خودکفایی برگزار شد.

مرتضی فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی کشور هم از جذب مبلغی بالغ بر ۲۳ همت در سال جاری برای ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات به افراد واجد شرایط در سراسر کشور خبر داد و گفت: ابتدای سال برای این منظور ۳۵ همت در نظر گرفته شد که ۲۲ همت آن جذب شد و برای سال آینده ۳۰ همت در نظر گرفته شده است که امیدواریم با حمایت بانک‌های عامل این رقم تامین شود. 

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهیدان آقازاده، کریمی و مختارزاده، مدیران عامل بانک‌های برتر استان و همچنین کارآفرینان برتر تحت پوشش کمیته امداد تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار