رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: بارش برف و باران در تمامی محور‌های مواصلاتی این شهرستان گزارش شده و باعث کُند شدن تردد در این مسیر بویژه گردنه‌ها شده است.

رحمت نویدی‌نیا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: هم اکنون در گردنه زمزیران، بارش برف شروع شده و ماموران راهداری مشغول برف‌روبی و نمک‌پاشی این مسیر هستند و تردد خودرو‌ها در حال انجام است.

وی اضافه کرد: هم اکنون در گردنه قره‌بلاغ در مسیر مهاباد - بوکان نیز بارش باران و مه غلیظ باعث کاهش دید افقی به کمتر از ۱۰ متر شده و در صورت بارش برف ماموران راهداری مسیر را برفروبی می‌کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: از شب گذشته بارش برف و باران در این منطقه شروع و هم اکنون نیز در تمامی محور‌های این شهرستان بارش گزارش شده است.

وی افزود: هم‌اکنون علاوه بر راهدارخانه مرکزی، چهار راهداری در روستا‌های کیتکه (گردنه جواله‌ره‌شان)، کله‌گاوی (گردنه زمزیران) و قره‌بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) فعال است و راهدارخانه دارلک (مسیر مهاباد ارومیه) نیز فعال می‌شود.

نویدی‌نیا با بیان اینکه در حال حاضر ۵۵ مامور راهداری در راهدارخانه‌های این شهرستان فعال است، گفت: در بخش روستایی نیز ۲ راهدارخانه سیار در مسیر‌های روستا‌های آفان و سیاقول، کار برفروبی و بازگشایی محور‌های روستایی این شهرستان را بر عهده دارند.

وی از مسافرانی که مهاباد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند خواست قبل از سفر به این شهرستان در فصل زمستان از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن گویای ۱۴۱ و یا شماره ثابت ۴۲۴۲۲۵۵۹ آگاهی پیدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.