مردم با اصل نظام و انقلاب هیچ مشکلی ندارند/ مشارکت پرشور در انتخابات بسیار اهمیت دارد

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مردم ما با اصل نظام و اصل انقلاب هیچ مشکلی ندارند.

سردار غلامحسین محمدی اصل در اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مقابل هجمه‌های دشمنان و لجن‌پراکنی و دروغ‌پردازی‌های آن‌ها بی‌بدیل و بی‌نظیر بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: این حضور پر شور مردم حاکی از آن است که مردم ما با اصل نظام و اصل انقلاب هیچ مشکلی ندارند و ما قبول داریم در برخی از مسائل در جامعه مشکلاتی را داریم و ما آن را انکار نمی‌کنیم.

به گفته او، جنگ امروز ما به مراتب سخت، پیچیده، گسترده و با تاثیر سریع و ایجاد تردید در ذهن‌ها، افکار، عقاید و باورهای دینی و اعتقادی است.

محمدی اصل با بیان اینکه اصحاب رسانه و فضای مجازی در بحث تبیین، روشنگری، امید آفرینی و از بین بردن یاس و ناامیدی نقش مهمی را ایفا می‌کنند، گفت: فعالان عرصه فضای مجازی و صاحبان علم و قلم با توانایی و استعداد می‌توانند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

فرمانده سپاه استان افزود: چهار راهبرد انتخاباتی که مقام معظم رهبری اخیرا در سخنرانی‌های خود مطرح کردند برای ما واجب عینی است.

او با بیان اینکه مشارکت قوی و پرشور در انتخابات بسیار اهمیت دارد تصریح کرد: هر کسی که کشور را دوست دارد و دلسوز استقلال و منافع کشور است باید در انتخابات شرکت کند.

محمدی اصل گفت: حضور در انتخابات یعنی دفاع از جمهوری اسلامی و دفاع از حقانیت است.

او با بیان اینکه مظهر انسجام، وحدت و یکپارچگی از آن رهبری است، افزود: در عرصه های مختلف اتحاد، انسجام و یکپارچگی در جهان اسلام موجب وحشت و استرس بین دشمنان شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.