رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از مدیر کل صداوسیمای گلستان به پاس تعامل فزاینده صداوسیما با کمیته امداد در محرومیت زدایی قدردانی کرد.

عیسی بابایی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با حضور در صداوسیمای گلستان تندیس و لوح تقدیر آقای بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور را به رسول شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای گلستان اهداء کرد.

در این دیدار مدیر کل صداوسیما با بیان اینکه تعاملات با کمیته امداد را وظیفه خود می‌دانیم، افزود: فعالیت‌ها و عملکرد نهاد کمیته امداد بر هیچ کس پوشیده نیست و این نهاد بهترین ظرفیت‌ها را برای یاری رساندن به نیازمندان و محرومان دارد.

شکری نیا با تاکید بر تداوم همکاری با کمیته امداد گفت: رسانه استانی از تمام ظرفیت خود برای اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته و فرهنگ سازی و ترغیب آحاد مردم و خیرین برای مشارکت در فعالیت‌های کمیته امداد استان استفاده می‌کند تا مشکلی از نیازمندان برطرف شود.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان هم با تشکر و قدردانی از تعامل خوب مدیر کل صدا و سیما با این نهاد، در خصوص برنامه‌های جشن نیکوکاری و ماه مبارک رمضان و استفاده از ظرفیت رسانه‌ای برای آگاهی بخشی گلستانی‌ها از خدمات کمیته امداد بحث و تبادل نظر کرد.

عیسی بابائی گفت: در سالجاری با راه اندازی ۲۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان و بهره مندی از ظرفیت و همکاری خیران و مراکز نیکوکاری، برنامه ریزی کردیم تا ۱میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم پخت و حداقل یک سبد کالا برای بیش از ۸۰ هزار خانوار تحت حمایت تهیه کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.