پیش بینی اعزام ۸ هزار نفر از خراسان جنوبی به راهیان نور

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا (ع) گفت: امسال ۶ هزار نفر از استان به راهیان نور اعزام شده اند و پیش بینی می‌شود به ۸ هزار نفر برسد.

محمدی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور در گروه‌های دانش آموزی، دانشجویی، محلات و مردمی برگزار می‌شود گفت: اردو‌های راهیان نور دانش آموزی خراسان جنوبی امسال با اعزام کاروان‌های دانش آموزان دختر استان از آبان آغاز شد و در دو نوبت تا اوایل آذر ادامه داشت و کاروان‌های دانش آموزان پسر استان نیز در اوایل بهمن به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که در مجموع امسال هزار و ۵۰۰ دانش آموز استان به اردو‌های راهیان نور اعزام شده اند.

او با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون قریب به ۶ هزار نفر از خراسان جنوبی در گروه‌های مختلف به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند و پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۲ این رقم به ۸ هزار نفر برسد، افزود: اردو‌های راهیان نور دانشجویی خراسان جنوبی از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد و تا پایان بهمن ادامه خواهد داشت و در همین زمینه، بیش از هزار و ۴۰۰ دانشجوی دختر و پسر از تمامی دانشگاه‌های استان در ۳ نوبت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

محمدی از اعزام کاروان‌های مردمی و محلات استان به اردو‌های راهیان نور در اوایل اسفند ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: در این مرحله از اردو‌های راهیان نور متقاضیان از مساجد و محلات خراسان جنوبی به صورت کاروانی یا خانوادگی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند و به مدت ۳ روز از یادمان‌های اروند رود، فکه، طلائیه، علقمه، شلمچه، هویزه، فتح المبین بازدید خواهند کرد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الرضا (ع) بیان کرد: کاروان‌های مردمی خراسان در ۳ نوبت و در هر مرحله حدود ۲۰۰۰ نفر با خودرو‌های شخصی و اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند و به مدت ۳ روز از اسکان و غذای رایگان در اردوگاه شهید جابری در اهواز برخوردار می‌شوند.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: اردو‌های راهیان نور امسال با راهیان پیشرفت تلفیق شده که در این زمینه تمامی افراد کاروان‌های اعزامی از نمایشگاه دستاورد‌های هوا و فضای سپاه، مراکز صنعتی و پالایشگاه‌های جنوب کشور و همچنین معراج شهدا بازدید می‌کنند.

محمدی اظهار کرد: در پایان اسفند امسال ۵۰۰ نفر از طلاب استان در قالب یک کاروان به اردو‌های راهیان نور جنوب کشور اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه در هر کاروان یک روحانی و راوی حضور دارند، گفت: برگزاری مراسم افتتاحیه، برنامه شبی با شهدا در اردوگاه شهید جابری، روایتگری، برگزاری نمایش رزمی مردان آسمانی از جمله برنامه‌های فرهنگی است که در مدت ۳ شبانه‌روز اقامت زائران در مناطق راهیان نور برای آن‌ها اجرا می‌شود.

او گفت: در ایام تابستان امسال هزار و ۲۰۰ نفر از خراسان جنوبی در قالب اردو‌های راهیان نور غرب به مدت ۳ روز از یادمان‌های مرصاد، سنندج، تپه‌های الله اکبر بازدید داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.