ملت با حضور پرشور در انتخابات حماسه دیگری خلق کنند

استاندار همدان گفت: مردم باید با انتخاب افراد شایسته و اصلح در انتخابات دشمنان را مایوس کنند.

علیرضا قاسمی فرزاد در گردهمایی مدیران مدارس ناحیه یک و دو همدان گفت: مردم با بصیرت و بیدار استان همدان یکبار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح و شایسته دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد.

او به نقش مهم فرهنگیان برای مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: دانش آموزان رأی اولی که در استان حدود هفت هزار نفر هستند با ترغیب و تشویق معلمان و فرهنگیان حضور گسترده‌ای در انتخابات ۱۱ اسفند خواهند داشت.

استاندار همدان گفت: ملت ایران با بصیرت‌ترین مردم هستند و اگر چه در شرایط سخت و تنگنا‌های اقتصادی قرار دارند، اما با حضور پر شور خود درانتخابات حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: رای مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهمیت بالایی دارد و سرنوشت ملت و کشور را انتخابات تعیین می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان هم گفت: فرهنگیان و دانش آموزان در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها حضوری فعال دارند و در انتخابات هم حضور پرشور خواهند داشت. 

رسول شیدایی گفت: برگزاری جشن تکلیف سیاسی، جلسات تبیین معلمان و مدیران، برگزاری آموزش خانواده با موضوع انتخابات و مسابقه کتابخوانی فصل انتخاب از جمله برنامه‌های این اداره کل در راستای انتخابات ۱۱ اسفند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار