بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم  اوسمار در بازی با آلومینیوم بتواند قدرت همیشگی سرخپوشان را نشان بدهد

مجتبی شیری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در شروع نیم فصل دوم اظهار کرد: تیم پرسپولیس بعد از جدایی گل محمدی دچار مسائل حاشیه‌ای شد و انتخاب سرمربی کار را برای سرخپوشان سخت کرد. حالا اوسمار به عنوان سرمربی انتخاب شده است و او با بازیکنان پرسپولیس آشنایی دارد و امیدوارم که این مربی  از لحاظ مدیریتی هم بتواند نقش خود را  به درستی انجام بدهد. انتظارات زیادی  از پرسپولیس وجود دارد و باید این تیم با قدرت بیشتری در نیم فصل دوم ادامه بدهد تا شرایط برای قهرمانی مهیا شود.

شیری درباره اینکه تیم پرسپولیس با هدایت اوسمار ۲ بازی دوستانه را شکست خورده و باعث نگرانی هواداران شده است، گفت: بازی‌های دوستانه زیاد ملاک قرار داده نمی‌شوند، چون در این بازی‌ها تمام بازیکنان در اختیار اوسمار نبودند.  باید ببینیم که در بازی‌های بزرگ و با جذب بازیکنان جدید و بازگشت ملی پوشان چه نتایجی می‌گیرد. امیدوارم  اوسمار در بازی با آلومینیوم بتواند قدرت همیشگی پرسپولیس و بحث فنی خودش را به هواداران نشان بدهد.

او درباره اینکه بازی پرسپولیس برابر آلومینیوم را چطور می‌بیند و همیشه این تیم گربه سیاه سرخپوشان بوده است، گفت: بازی‌های نیم فصل دوم به نوعی دروازه‌ها کوچک می‌شود و تیم‌ها به سختی امتیاز از دست می‌دهند. امیدوارم که پرسپولیس با صلابتی که همیشه برای برد داشت در همان دقایق ابتدایی فشار به حریف بیاورد و بازی خودش را تحمیل کند و بتواند گام اول را با قدرت پشت سربگذارند و ۳ امتیاز این بازی را بگیرد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه عملکرد نقل و انتقالاتی سرخپوشان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: کادر فنی و کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بیشتر با نقاط ضعف تیم آشنا هستند و براساس آن بازیکن جذب کردند. نیم فصل اول به دنبال مهاجم ششدانگ بودند که امیدوارم عیسی آل کثیر روندی که در سال‌های گذشته برای پرسپولیس را داشت را امسال هم داشته باشد و بتواند به گلزنی پرسپولیس کمک کند و بازیکنان خارجی جذب شده هم بتوانند با تیم هماهنگ شوند و بازی‌های  خوبی را به نمایش بگذارند.

شیری درباره تغییر و تحولات در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: امیدوارم ۲ نفری  که به هیئت مدیره پرسپولیس اضافه شدند بتوانند در مسائل اقتصادی، مدیریت باشگاه و مشکلات مالی بازیکنان مثمر ثمر باشند و روند باشگاه را طوری پیش بگیرند که مثل سال‌های گذشته پرسپولیس مشکلی از لحاظ مالی و روحی و روانی برای بازیکنان نداشته باشد تا  بازیکنان بتوانند با آرامش و فراغ بال، بازی خود را در زمین مسابقه انجام بدهند و شاهد پیروز‌های مستمر باشیم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی سرخپوشان برابر آلومینیوم اراک گفت:  به هر حال هماهنگی لازم بین بازیکنان فعلی و  جدید باید صورت بگیرد و اقتدار و ارزش پیراهن پرسپولیس برای بازیکنان به روشنی درک شود تا بتوانند با قدرت و تعصبی که دارند این بازی را با برد پشت سربگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار