زارعی کوشا گفت: امنیت یکی از ارکان اصلی رشد و توسعه هر جامعه‌ای محسوب می‌شود.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در مراسم گرامیداشت روزپاسدار در سالن شهدای گمنام سپاه سنندج، با تبریک ایام ولادت اظهار داشت: امنیت یکی از ارکان اصلی رشد و توسعه هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و ما امروز سربلندی، آسایش و امنیت کشور را مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیرو‌های مومن و انقلابی به‌ویژه پاسداران و جانبازان جان بر کف هستیم.

استاندار کردستان در ادامه از حماسه آفرینی مردم ایران بویژه  استان کردستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن که همچون گذشته با شور و شعف وصف ناپذیر خود، موجب یاس و نامیدی دشمنان نظام شد،   قدر دانی کرد.

وی تاکید کرد: اکنون افتخار بزرگ ما و همه کسانی که در بدنه این دولت خدمت می‌کنیم این است که رییس جمهور کشور خود را سرباز و خدمتگزار مردم می‌داند و قطعا هیچ مقامی بالاتر از خدمت به مردم نیست‌ لذا ما باید از این اخلاقمداری الگو و درس بگیریم و در جبهه خدمت به آن عمل کنیم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه هر اتفاق مثبتی در بستر امنیت محقق می‌شود، یادآور شد:  تمام تمرکز دشمن و اولویت اول آنان ضربه رساندن به جمهوری اسلامی است و قطعا این معجزه انقلاب است که در  میانه این فضای پر از تهدید، کشوری این چنین امن و دارای اقتدار اداره می‌شود. 

زارعی کوشا یادآور شد: استان کردستان همواره مورد طمع دشمنان و ضد انقلاب بوده، اما امروز در شاخص‌های امنیتی جزو امن‌ترین استان‌هاست که نتیجه حافظان، پاسداران نظامی و انتظامی و امنیتی و همه دلسوزان نظام است و همان مجاهدت‌های خاموش به تعبیر مقام معظم رهبری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.